Magazin, Putovanja

Tuzla Teheran biciklom, nestvarno lijepa Kapadokija

"Istraživačka avantura" čiji je jedini rezultat bio uznemiravanje guštera i zmija čije smo stanište i dnevne aktivnosti poremetili svojom radoznalošću, završila se penjanjem na rijetko posjećen vrh kanjona, gdje smo ostali neko vrijeme uživajući u prezrelom grožđu i nevjerovatnom pogledu na Kapadokiju i Goreme

Lista najopasnijih zemalja na svijetu

Na mapi su detaljno opisani medicinski, bezbjednosni i rizici vezani za sigurnost na putevima s kojima se svaka zemlja susreće.

La Cumbrecita: Njemačko selo u Argentini

Osim kulture, turisti dolaze i zbog mira. Čak je i centar grada miran. La Cumbrecita je argentinski usamljeni grad u kojem vozila nisu dozvoljena, što je mjera koju su stanovnici uveli kako bi zaštitili okoliš. Enklava, koja je skoro samodostatna, gotovo se u potpunosti oslanja na obnovljivu energiju, recikliraju svu svoju vodu i kompostiraju gotovo sav organski otpad.

Neki drugi Afganistan - Ljudi i priroda regije Bamijan

Laurence Tan je tokom putovanja fotografirao lokalno stanovništvo i njihov način života, a osim nevjerovatnom prirodom očaran je gostoprimstvom i znatiželjom lokalaca koji nisu navikli na turiste

London - Tokyo vozom: Rusija želi graditi 45 km dug most preko Istočnog mora

Putin se nalazi u ozbiljnim pregovorima s japanskim dužnosnicima na početnim planovimai izgradnje

Đir po riječkim hostelima: Rijeka postaje sve zanimljiviji grad mladim gostima željnim zabave

U Rijeci trenutno boravi oko 2,6 tisuća turista što je za 49 posto više nego u istom razdoblju lani. Najviše noćenja ostvaruju gosti u dobi od 19 do 30 godina, a slijede turisti u dobi od 31 do 40 godina

Transsibirska željeznica - najduža pruga na svijetu

Nevjerovatno putovanje vozom tokom kojeg putnici i roba prođu kroz 8 vremenskih zona

Reporteri Slobodne Dalmacije na tajnom zadatku svjedočili teroru i bezobrazluku koncesionara plaža: Od Splita do Omiša nisu nam se dali okupati!

Primijetili ste da imena i mjesta ne spominjemo. Namjerno. Ne želimo pod a) da itko od slučajno odabranih koncesionara pomisli da smo se njega s nekim posebno zlim ciljem dohvatili i pod b) želimo i da zadnji čitatelj shvati kako su svi koncesionari plaža u Hrvatskoj isti, odnosno kako nitko od njih ne poštuje zakon. Ako postoje iznimke, slobodno nam javite, sa zadovoljstvom ćemo ih izreklamirati

Puno Bosne za malo para: Hodočašće Gospi od anđela u Gornju Tramošnicu

Polako okrećući pedale prolazimo kroz Obudovac i Bok gdje ispred trgovine popijemo pivo a zatim preko Mašića ćuprije idemo na Matiće, i pored Kostrča i Ugljare vraćamo se u Orašje obavivši hodočašće dugo 61 kilometar

DW: Turizam i zabava, ruku pod ruku

"Novac ne čini ljude sretnima pa se time i vodimo. Ovaj posao može biti samo dodatna zarada u slobodno vrijeme. Kroz godine sam upoznao mnošto ljudi sa raznih strana svijeta i stekao prijateljstva. To je pravo bogatstvo"

Puno Bosne za malo para: Razmeđem Posavine i Trebave

Posavina je prostrana domovina, široka ravna i plodna, nad njom je nebo pregolem modar krug i daleko daleko tamo su ade sa visokim, oštrim šašovim šumama i gustim vrbacima, i kroz njih teče široka modrozelena traka Save.

Bezvremenska ljepota: Ovako je National Geographic predstavio Bosnu i Hercegovinu

Videozapis nastavlja panoramom Vranduka, srednjovjekovnog kraljevskog grada, da bi se kamera ponovno vratila na mostarske ulice i do dronom snimljenih slapova Trebižata. Do kraja videa, uz povremeno korištenje timelapse tehnike, gledatelji još mogu vidjeti impresivnu kulu kod Srebrenika, maglajsku tvrđavu, vrelo hladne Bune i blagajsku tekiju, a iako snimke nisu pretjerano dotjerane niti snimljene za idealnih vremenskih uvjeta, nakon odgledanog malo ko ne bi poželio posjetiti Bosnu i Hercegovinu

Puno Bosne za malo para: Oko Dobora

Nakon utrke hrtova na savskom nasipu između Tolise i Domaljevca nastavljamo svojim putem. Plan nam je da se od groblja u Gnionici spustimo u Jakeš, prođemo kroz njega, pa preko neke šume dođemo do Dobora odakle bi se, opet kroz šumu, otputili prema Pećniku a onda opet za Gnionicu i tako zatvorili krug

Puno Bosne za malo para: Vučjak, jedina posavska planina

Vučjak, jedina posavska planina, mjesto gdje se stvaraju i žive legende i gdje je, uz malo mašte i pjesništva, i danas moguće osjetiti prisustvo hajuduka i vila

FlixBus stigao u BiH: Jeftina putovanja na 1.000 destinacija

"FlixBus putnici profitiraće od mnogobrojnih pogodnosti, prije svega od prioriteta kao što su sigurnost i udobnost. FlixBus u svakom autobusu osigurava više prostora između sjedala, utičnicu, besplatan internet, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska bez naplate"

Građani BiH će u Makedoniju uskoro putovati samo sa ličnom kartom

Sporazum omogućava državljanima BiH i Makedonije međusobni bezvizni režim do 90 dana u periodu od šest mjeseci, uz važeće putne dokumente ili važeću biometrijsku ličnu kartu na svim graničnim prelazima za međunarodni saobraćaj