Putovanja

Đir po riječkim hostelima: Rijeka postaje sve zanimljiviji grad mladim gostima željnim zabave

U Rijeci trenutno boravi oko 2,6 tisuća turista što je za 49 posto više nego u istom razdoblju lani. Najviše noćenja ostvaruju gosti u dobi od 19 do 30 godina, a slijede turisti u dobi od 31 do 40 godina

Transsibirska željeznica - najduža pruga na svijetu

Nevjerovatno putovanje vozom tokom kojeg putnici i roba prođu kroz 8 vremenskih zona

Reporteri Slobodne Dalmacije na tajnom zadatku svjedočili teroru i bezobrazluku koncesionara plaža: Od Splita do Omiša nisu nam se dali okupati!

Primijetili ste da imena i mjesta ne spominjemo. Namjerno. Ne želimo pod a) da itko od slučajno odabranih koncesionara pomisli da smo se njega s nekim posebno zlim ciljem dohvatili i pod b) želimo i da zadnji čitatelj shvati kako su svi koncesionari plaža u Hrvatskoj isti, odnosno kako nitko od njih ne poštuje zakon. Ako postoje iznimke, slobodno nam javite, sa zadovoljstvom ćemo ih izreklamirati

Puno Bosne za malo para: Hodočašće Gospi od anđela u Gornju Tramošnicu

Polako okrećući pedale prolazimo kroz Obudovac i Bok gdje ispred trgovine popijemo pivo a zatim preko Mašića ćuprije idemo na Matiće, i pored Kostrča i Ugljare vraćamo se u Orašje obavivši hodočašće dugo 61 kilometar

DW: Turizam i zabava, ruku pod ruku

"Novac ne čini ljude sretnima pa se time i vodimo. Ovaj posao može biti samo dodatna zarada u slobodno vrijeme. Kroz godine sam upoznao mnošto ljudi sa raznih strana svijeta i stekao prijateljstva. To je pravo bogatstvo"

Puno Bosne za malo para: Razmeđem Posavine i Trebave

Posavina je prostrana domovina, široka ravna i plodna, nad njom je nebo pregolem modar krug i daleko daleko tamo su ade sa visokim, oštrim šašovim šumama i gustim vrbacima, i kroz njih teče široka modrozelena traka Save.

Bezvremenska ljepota: Ovako je National Geographic predstavio Bosnu i Hercegovinu

Videozapis nastavlja panoramom Vranduka, srednjovjekovnog kraljevskog grada, da bi se kamera ponovno vratila na mostarske ulice i do dronom snimljenih slapova Trebižata. Do kraja videa, uz povremeno korištenje timelapse tehnike, gledatelji još mogu vidjeti impresivnu kulu kod Srebrenika, maglajsku tvrđavu, vrelo hladne Bune i blagajsku tekiju, a iako snimke nisu pretjerano dotjerane niti snimljene za idealnih vremenskih uvjeta, nakon odgledanog malo ko ne bi poželio posjetiti Bosnu i Hercegovinu

Puno Bosne za malo para: Oko Dobora

Nakon utrke hrtova na savskom nasipu između Tolise i Domaljevca nastavljamo svojim putem. Plan nam je da se od groblja u Gnionici spustimo u Jakeš, prođemo kroz njega, pa preko neke šume dođemo do Dobora odakle bi se, opet kroz šumu, otputili prema Pećniku a onda opet za Gnionicu i tako zatvorili krug

Puno Bosne za malo para: Vučjak, jedina posavska planina

Vučjak, jedina posavska planina, mjesto gdje se stvaraju i žive legende i gdje je, uz malo mašte i pjesništva, i danas moguće osjetiti prisustvo hajuduka i vila

FlixBus stigao u BiH: Jeftina putovanja na 1.000 destinacija

"FlixBus putnici profitiraće od mnogobrojnih pogodnosti, prije svega od prioriteta kao što su sigurnost i udobnost. FlixBus u svakom autobusu osigurava više prostora između sjedala, utičnicu, besplatan internet, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska bez naplate"

Građani BiH će u Makedoniju uskoro putovati samo sa ličnom kartom

Sporazum omogućava državljanima BiH i Makedonije međusobni bezvizni režim do 90 dana u periodu od šest mjeseci, uz važeće putne dokumente ili važeću biometrijsku ličnu kartu na svim graničnim prelazima za međunarodni saobraćaj

Tamas Varga - biciklista zaljubljen u prirodne ljepote BiH

Bosna i Hercegovine nevjerovatna zemlja. Na biciklu sam prešao sve – od planina u okolini Tuzle i Sarajeva do parka prirode Blidnje i ne znam koje mi je mjesto ljepše i draže; Prokoško jezero, Bjelašnica, Jahorina, Trebević, Igman, Visočica, Prenj, Vlašić...

Puno Bosne za malo para: Hrgovi - Lipici, Majevica - Srebrenik

Put pravo vodi prema Okresanici, četvrtom vrhu Majevice, ali mi zavijamo oštro udesno, u brdo, i nakon petnaestak minuta jako teškog uspona dolazimo do planinarskog doma Lipici gdje pravimo pauzu i vraćamo dušu u sebe. Vidik je prekrasan, naročito na jug gdje vidimo i Ozren i Konjuh a iz jedne udoline dim koji se uzdiže odaje Tuzlu. Dom je jako dobro uređen i održava se, ispred su natkrivene drvene klupe i igralište za djecu ali unatoč tome Lipici su pusti iako je subota.

Puno Bosne za malo para: Čičkova staza u Majevici

Nedaleko od izvora Đurinovac s kojega teče potok, nalazi se pećina Kozara. Uspon do nje je potežak ali, srećom, kratak. Nizak ulaz vodi u veliku, suhu prostoriju posred koje je duboka brazda. Ta brazda se na kraju širi i mi se spuštamo u nju, čučeći prolazimo kroz široki, nedugački hodnik, i – izbijamo na drugi kraj pećine! Na putu koji vodi u selo dolazimo do stare, drvene vodenice, čiji je potok smrznut. No ne samo potok nego i točak na vodenici a i obližnje drvo na koje taj točak baca vodu. U ljepše vrijeme vodenica radi i u njoj se može kupiti brašno

Dronestagram: 20 najboljih fotografija 2016. godine

Dronestagram je platforma koja se specijalizirala za fotografije snimljene pomoću dronova

Zagreb: Najbolja zimska destinacija u Evropi

Ove godine je više od 188 hiljada ljudi iz čak 124 zemlje svijeta glasalo za najbolju zimsku destinaciju Evrope. Glasači su prvi put ove godine mogli glasati za tri grada. U žestokoj konkurenciji Zagreb je uvjerljivo osvojio prvo mjesto s 33.607 glasova. Drugo mjesto je osvojio francuski Strasbourg s 19.242 glasa, a i treći su opet Francuzi - grad Colmar je osvojio 13.394 glasa. Beč je peti, Prag osmi, Budimpešta deveta, a Manchester dvadeseti