Nema života poslije smrti: Naučnik tvrdi zagrobni život nije moguć

QFT diktira da postoji jedno polje u svemiru za svaku vrstu čestica - jedno za sve fotone, drugo za elektrone i svaku drugu vrstu čestica. Ako bi postojala neka vrsta života nakon smrti, kvantni testovi bi otkrili 'duhovne čestice' i 'duhovne sile'. Spoiler: nisu

AUTOR: Indy100
OBJAVLJENO: 11.11.17 u 16:26
OSVJEŽENO: 11.11.17 u 16:26
Nauka nam je poklonila lijekove, zračna putovanja i internet – ali je također i nosilac loših vijesti, prenosi Indy100.

Nema života poslije smrti, tvrdi jedan veoma uvaženi naučnik koji misli da čovječanstvo treba napustiti fantastična vjerovanja i fokusirati se na ono što diktiraju zakoni svemira.

Sean Carroll, kosmolog i profesor fizike na Kalifornijskom institutu za tehnologiju, izjavio je za Express:

''Zakoni fizike koji se temelje na svakodnevnom životu su potpuno razumljivi.''

Dr. Carroll je objasnio kako bi za postojanje života nakon smrti, svijest trebala biti poptuno odvojena od našeg fizičkog tijela.
Ali, umjesto trajne duše, izgleda da se svijest sastoji od niza atoma i elektrona.

Dr. Carroll je dodao: ''Tvrdnje da neki oblici svijesti istraju nakon što naše tijelo umre i raspadne se u svoje sastavne atome suočavaju se s jednom ogromnom, nepremostivom preprekom.

Zakoni fizike koji se temelje na svakodnevnom životu potpuno su razumljivi.

I ne postoji način u tim zakonima koji bi dozvolio da informacije pohranjene u našem mozgu istraju nakon što umremo.

Nije baš da naučnici nisu istraživali pojam života nakon smrti.

Dr. Carrol ukazuje na Kvantnu teoriju polja (QFT).

Jednostavno rečeno, QFT diktira da postoji jedno polje u svemiru za svaku vrstu čestica - jedno za sve fotone, drugo za elektrone i svaku drugu vrstu čestica.

Ako bi postojala neka vrsta života nakon smrti, kvantni testovi bi otkrili 'duhovne čestice' i 'duhovne sile'. Spoiler: nisu.

Novo istraživanje otkriva da se moždana aktivnost nastavlja i nakon smrti