Električna stimulacija mozga ublažava simptome depresije

Blagom električnom stimulacijom određenog područja mozga, koji se naziva lateralni orbitofrontalni korteks (OFC), se gotovo odmah popravilo raspoloženje osoba sa simptomima depresije, tvrdi se u rezultatima nove studije objavljene u magazinu Current Biology.

AUTOR: Futurism
OBJAVLJENO: 30.11.18 u 10:22

Budući da takva stimulacija mozga zahtjeva pristup otvorenom mozgu, istraživanje je provedeno na ljudima koji su u tom trenutku operisali mozak zbog napada epilepsije.

Centar sreće

Naučnici su godinama povezivali lateralni orbitofrontalni korteks, jedno od područja mozga najodgovornijih za stvaranje složenih misli, s depresijom.

Stoga baš i nije iznenađujuće što je blaga električna stimulacija tog dijela uplažila simptome depresije, prenosi Futurism.

No, ova studija samo otvara put ka istraživanju o načinima liječenja depresije. Mali broj sudionika i izuzetno neprikladan način liječenja čine ovu metodu nepraktičnom.

Također, činjenica da je raspoloženjesplasnulo nedugo nakon električne stimulacije dovodi do sumnje i koliko je uopšte korisno ovo istraživanje s kliničkog stajališta.