NASA administrator: Vanzemaljski život vjerovatno postoji

To je logično: svemir je toliko neshvatljivo ogroman da negdje tamo moraju postojati pravi uvjeti za život.

AUTOR: Futurism
OBJAVLJENO: 07.02.19 u 10:11
Thomas Zurbuchen, pomoćnik administratora NASA-ine Uprave za naučne misije, kaže kako je vjerovatno da postoji život i izvan Zemlje.

''Postoji li život izvan Zemlje? Mislim da je odgovor da - ali mi jednostavno to ne znamo”, rekao je Zurbuchen tokom intervjua na Univerzitetu u Bostonu. “Jednostavan razlog zbog kojeg to mislim je činjenica da smo potcijenili prirodu kad smo sumnjali da li voda ili složene molekule mogu postojati izvan Zemlje. Sve je bilo mnogo lakše otkriti nego što smo mislili."

Ali ostaje činjenica da zemaljski uvjeti u svemiru ne garantuju život, a biohemičar sa Univerzitetskog koledža u Londonu, Nick Lane, tvrdi da nemamo nikakvu statističku opravdanost za tu pretpostavku - argumenti poput Zurbuchenovih su ekstrapolacije iz singularne podatkovne tačke života na Zemlji.

Bez obzira je li Zurbuchenova slutnja ispravna ili pogrešna, on tvrdi da to neće igrati neku ulogu ako prvo ne budemo sigurni da Zemlja može nastaviti održavati život.

"Bez obzira kakav je odgovor na to pitanje," Zurbechen je odgovorio na pitanje o naseljima izvan naše planete da "moramo držati Zemlju podesnom za stanovanje''. Nije sigurno učiniti nešto drugačije. Razmišljam o teraformiranju drugih planeta mali dio vremena, ali mnogo više vremena trošim fokusirajući se na na način kako da održimo Zemlju podesnom za stanovanje i divnom - a ne obrnuto."

Ako se ne pozabavimo trajnom štetom uzrokovanom globalnim klimatskim promjenama, Zurbuchen čini se implicira da bilo koji vanzemaljci koji istražuju svemir neće naći ništa više od ostataka našeg društva, piše Futurism.