Keto dijeta mogla bi biti korisna u borbi protiv gripe, pokazalo istraživanje

Ovaj način prehrane aktivira podskupinu T stanica u plućima koje znanstvenici ranije nisu povezivali s reakcijom imunološkog sustava na gripu, povećavajući tako proizvodnju sluzi iz stanica dišnih puteva koje mogu učinkovito zarobiti virus. Točnije, znanstvenici su otkrili da je ketogena prehrana izazvala oslobađanje gama delta T stanica, stanica imunološkog sustava koje proizvode sluz u staničnom obliku pluća – što se nije događalo pri prehrani s ugljikohidratima.

zuzyusa/Pixabay
AUTOR: The Peninsula
OBJAVLJENO: 18.11.19 u 13:46
Ketogena prehrana, koja uključuje meso, ribu, perad i povrće bez škroba, može biti korisna u borbi protiv virusa gripe, pokazalo je novo istraživanje.

Ovaj način prehrane aktivira podskupinu T stanica u plućima koje znanstvenici ranije nisu povezivali s reakcijom imunološkog sustava na gripu, povećavajući tako proizvodnju sluzi iz stanica dišnih puteva koje mogu učinkovito zarobiti virus, tvrde znanstvenici.

"Ovo je potpuno neočekivano otkriće", rekao je Akiko Iwasaki, jedan od glavnih autora istraživanja i profesor na Sveučilištu Yale.

Znanstvenici su otkrili da su se miševi kojima je davana ketogena prehrana bolje izborili protiv virusa gripe od miševa koji su se hranili ugljikohidratima, prenosi The Peninsula.

Kad su miševi uzgajani bez gena koji kodira gama delta T stanice, ketogena prehrana nije bila korisna u zaštiti protiv virusa gripe.

"Ovo istraživanje pokazuje da način na koji tijelo sagorijeva masnoću da bi proizveo ketonska tijela iz prehrane može potaknuti imunološki sustav u borbi protiv gripe", rekao je drugi autor istraživanja, Vishwa Deep Dixit, također profesor na Yaleu.