Threads: Novi pritisci Facebooka na Snapchat

Nova aplikacija je pokušaj da se na Instagramu napravi usluga po uzoru na Snapchatov Snap Map, popularnu značajku ove aplikacije koja omogućuje prikaz gdje se nalaze vaši prijatelji sa Snapchata.

AUTOR: The Guardian
OBJAVLJENO: 28.08.19 u 10:55
http://bit.ly/2ZuEm9O
Facebook se navodno opet priprema za 'napad' na Snapchat s novom aplikacijom povezanom s Instagramom, kojom bi se trebala olakšati dosad najintimnija razmjena informacija između bliskih prijatelja.

Tehnološka web stranica Verge objavila je da se nova aplikacija zove Threads. Aplikacija se trenutno interno testira u Facebooku, a riječ je o određenoj vrsti nadogradnje na značajku 'bliskih prijatelja' koja je uvedena prošle godine na Instagramu i koja omogućuje korisnicima da odaberu određeni broj pratitelja s kojima dijele privatnije objave i priče, piše The Guardian.

Nova aplikacija će korisnike poticati da dijele još više informacija s bliskim prijateljima u trenutku kroz automatsko ažuriranje aplikacije o informacijama poput lokacije, brzine, stanja baterije, uz konvencionalne objave poput tekstova, fotografija i videozapisa. Iako će aplikacija znati točnu lokaciju korisnika, ona neće dijeliti sve detalje s 'bliskim prijateljima' – nego sažetke tipa "vaš/a prijatelj/ica je u pokretu".

Casey Newton iz časopisa Verge tvrdi da je ova aplikacija pokušaj da se na Instagramu napravi usluga po uzoru na Snapchatov Snap Map, popularnu značajku ove aplikacije koja omogućuje prikaz gdje se nalaze vaši prijatelji sa Snapchata. Prije stvaranja opcije dodavanja ljudi u 'bliske prijatelje' na Instagramu, ovakva vrsta usluge teško bi se mogla primijeniti jer bi vrlo malo korisnika htjelo dijeliti svoju lokaciju sa svim pratiteljima.

Iako Facebook ima dosta konkurenata, rijetki su izloženi jakim i izravnim pritiscima kao što je slučaj sa Snapchatom. Između 2012. i 2017. godine, Facebook je pokušao kopirati i koristiti slične ideje te licitirati za Snapchat više od 18 puta, uključujući i ponudu da kupe ovu tvrtku za $3 milijarde (što je odbijeno, a tvrtka sada vrijedi više od $22 milijarde) i kopiju story usluge, koja je sada dostupna na svim Facebookovim platformama (Facebook, Instagram, WhatsApp), a samo na Instagramu je prošle godine imala 400 milijuna korisnika.



Prevela: Ružica Ereš