Amazon i Samsung najpouzdaniji tehnološki brendovi po mišljenju potrošača

Prema istraživanju oko 30% ispitanika reklo je da je kupilo ili instaliralo neki pametni uređaj u kući u protekloj godini, a od tih ispitanika 32% njih reklo je da je Amazon najpouzdaniji brend kućne pametne tehnologije. Drugih 32% ispitanika kao najpouzdaniji brend navelo je Samsung.

AUTOR: Digital Trends
OBJAVLJENO: 28.09.19 u 14:47
http://bit.ly/2lRPZKd
eFluent, tvrtka za digitalni angažman potrošača, nedavno je objavila rezultate istraživanja provedenog u travnju ove godine. Iako je ovo istraživanje bilo namijenjeno u marketinške svrhe za poslovne partnere, ono ima nekoliko zanimljivih podataka i za potrošače. Jedno od najvećih iznenađenja je to što su se Amazon i Samsung pokazali kao najpouzdanije tvrtke od svih brendova pametne tehnologije.

Više od 9.300 ispitanika odgovorilo je na nekoliko pitanja o kupnji pametne tehnologije, a zatim je eFluent analizirao demografske, socioekonomske i geografske podatke ispitanika. Prema istraživanju oko 30% ispitanika reklo je da je kupilo ili instaliralo neki pametni uređaj u kući u protekloj godini, a od tih ispitanika 32% njih reklo je da je Amazon najpouzdaniji brend kućne pametne tehnologije. Drugih 32%  ispitanika kao najpouzdaniji brend navelo je Samsung.

Bilo je još nekih zanimljivih otkrića o kućnoj pametnoj tehnologiji. Istraživanjem je utvrđeno da je 40% ispitanika reklo da u svom domu ima najmanje jedan proizvod pametne tehnologije, a 11% njih ih je ugradilo unutar mjesec dana prije istraživanja, piše Digital Trends.

Tko su ispitanici? Oko 29% ispitanika identificiralo se kao ljudi koji su prvi ili među prvima kada je u pitanju isprobavanje nove tehnologije ili proizvoda. S druge strane oko 36% ispitanika sebe vidi kao "zaostale" po pitanju tehnologije, odnosno kao ljudi koji su među posljednjima kada je riječ o isprobavanju novih tehnologija i proizvoda. Anketom je utvrđeno da oni koji su tehnološki trenderi imaju više povjerenja u marke Sonos i Nest od onih koji se smatraju "zaostalima".

Starost, spol i roditeljski status su također imali ulogu u tome tko je imao više određenih vrsta pametnih tehnologija za dom, utvrdilo je istraživanje. Utvrđeno je da postoji za 140% veća mogućnost da ispitanici u dobi između 18 i 34 godine imaju neki oblik kućne automatizacije (poput Alexe ili Google Assistanta) u svojim domovima u odnosu na ispitanike starije od 35 godina. Otkriveno je i to da 26% više roditelja kupuje ili ugrađuje pametne termostate od onih koji nisu roditelji te da postoji za 61% veća šansa da žene imaju pametno ogledalo u odnosu na muškarce.


Prevela: Ružica Ereš