Facebook Messenger dobiva znatno jednostavniji dizajn

Novim ažuriranjem Messenger će se donekle vratiti originalnom, jednostavnijem konceptu aplikacije iz 2011. godine. Kartica "Discover" u kojoj su se nalazile tvrtke i igrice više neće biti dostupna i ostat će samo kartice "Razgovori" i "Ljudi", čime se aplikacija vraća i svojoj izvornoj svrsi - razgovoru s prijateljima i obitelji.

AUTOR: Input Magazine
OBJAVLJENO: 29.02.20 u 15:43
https://bit.ly/396H7DU
Nakon što je godinama napuhavao Messenger neželjenim značajkama, poput igara i chat usluga, Facebook je odlučio pojednostaviti svoju aplikaciju za razmjenu poruka. Novi dizajn Messengera fokusiran je isključivo na temeljnu svrhu ove aplikacije – razgovor s prijateljima i obitelji.

Ažuriranjem će se Messenger donekle vratiti originalnom konceptu aplikacije iz 2011. godine, kada je Facebook odvojio čavrljanje od svoje glavne aplikacije. Korisnicima se to isprva nije svidjelo jer je zahtijevalo skidanje dviju zasebnih aplikacija, no ubrzo su se prilagodili jer su vidjeli da je Messenger jednostavan, intuitivan i lagan za korištenje. Imao je jedan zadatak– slanje poruka – i dobro ga je obavljao.

No, vremenom su se Facebookove ambicije za Messenger naglo povećale kako je aplikaciju koristilo sve više i više korisnika, piše Input Magazine. Tvrtka je bila spremna unovčiti skok u broju korisnika, a to je učinila na način da je omogućila tvrtkama da se druže s korisnicima putem chat korisničke podrške i reklama. Facebook je u aplikaciju dodao i igrice u pokušaju oživljavanja svog starog poslovanja s igrama koje su nekad bile velik izvor zarade. Činilo se kao da voditelj Messengera David Marcus želi oponašati sveobuhvatne aplikacije za čavrljanje koje su popularne u Aziji i zarađuju tako što korisnicima omogućuju da rade sve što žele, od narudžbe hrane do plaćanja računa, upravo putem tih aplikacija.

Marcus se kasnije premjestio u tim za Facebookovu kriptovalutu Libra, a novi voditelj Messengera, Stan Chudnovsky, odlučio je odbaciti ideje svog prethodnika. Ljudi ne žele chat korisničku podršku ili igrati mini-igre u aplikaciji koju koriste za razgovor s prijateljima. U drugim branšama, poput naručivanja hrane, već dominiraju drugi brendovi koji žele kontrolirati svoje vlastite aplikacije.

Izbacivanjem kartice Discover u kojoj su se nalazile igrice i poduzeća dostupna za chat, redizajnirani Messenger sada ima samo dvije kartice: Razgovori i Ljudi.

Ažurirani Facebook Messenger već je dostupan dijelu korisnika, a do idućeg tjedna bi trebao biti dostupan svima.