Twitter testira novu značajku - objave koje nestaju nakon 24 sata

Fleets objave funkcioniraju na nešto drugačijem principu od običnih. Iako izgledaju isto i mogu sadržavati do 280 znakova uz opcije dodavanja fotografija, GIF-ova ili videozapisa, prikazuju se u zasebnom odjeljku iznad glavne vremenske crte korisnika. Drugi korisnici ne mogu staviti da im se objava sviđa niti ih podijeliti, a odgovoriti se može samo izravnom porukom korisniku koji je objavio "fleet".

AUTOR: SiliconANGLE
OBJAVLJENO: 04.03.20 u 21:22
https://bit.ly/2PJnQkg
Twitter eksperimentira s novom vrstom objava, koje nestaju nakon 24 sata i ne mogu se lajkati niti dijeliti. Značajku, koju su nazvali Fleets, najavio je danas šef za proizvode u Twitteru Kayvon Beykpour. Trenutno se testira u Brazilu. Društvena mreža testira novu značajku i sa svojim zaposlenicima.

Fleets objave funkcioniraju na nešto drugačijem principu od običnih. Iako izgledaju isto i mogu sadržavati do 280 znakova uz opcije dodavanja fotografija, GIF-ova ili videozapisa, prikazuju se u zasebnom odjeljku iznad glavne vremenske crte korisnika. Drugi korisnici ne mogu staviti da im se objava sviđa niti ih podijeliti, a odgovoriti se može samo izravnom porukom korisniku koji je objavio "fleet".

"Nadamo se da će ova značajka pomoći ljudima da podijele prolazne misli koje inače ne bi podijelili u običnoj objavi", napisao je Beykpour na svom Twitter profilu.

U svom trenutnom, ranom obliku, ova značajka je dostupna samo na iOS i Android aplikacijama. Kada sami ne pišu novu objavu, korisnici mogu vidjeti fleet objave drugih korisnika klikom na njihov avatar.

Sve veća podrška za kratkotrajne formate objava na drugim društvenim mrežama možda je znak da postoji šansa da će Twitter ovu značajku učiniti stalnim dijelom svoje platforme. Još jedan znak ozbiljnosti tvrtke na tom putu je i to što je prošli mjesec kupila start-up Chroma Labs Inc., čiji su inženjeri radili na razvoju Instagram priča, piše SiliconANGLE.